7.1.09

2009



Efter en kul jul kickar vi igång 2009!

Höstterminem är inte riktigt slut ännu men vi kastar ändå ett litet getöga mot Grafisk design och Grafisk Produktion. En liten intressant artikel om gamla nya medier och tidningens vara eller icke-vara samt en ny rolig produkt. (eller är det en tjänst?)

So far 2009 verkar huvudnyheterna annars vara Aftonbladets nya site (det viskas förresten om en re-make av Sydsvenskan (tidningen) ...) och att byråer börjar kicka sina anställda. Det senare leder oss inte helt osökt in på den snart söndersnackade finanskrisen och lågkunjukturen... Om du pluggar eller pluggat på Medieteknik så är det kanske dags joina vår grupp på Linkedin.

Verkar det jobbigt och onödigt och "det räcker väl med Facebook"?. Läs här eller här och döm själv.

1 kommentar:

Philip Olsson sa...

Själv hatar jag Facebook (för att inte göra någon sur så nämner jag inte varför). Håller mig borta från det stället så mycket jag kan.

Linkedin känner jag dock att det kan vara något, jag har registrerat mig där nu. :)